sunnuntai 31. elokuuta 2014

Tivoli ja lasipurkit

Lahdessa juhlittiin sataman yöt - nimistä tapahtumaa ja siellä oli tivoli!!!

Mä niin rakastan kaikkea pelottavaa ja jännittävää, mutta siellä ei ollu kaikki laitteet paikalla ja kävin vaan kahdessa laitteessa. 

Ensimmäisenä tietenkin maailmanpyörä!




Huipulla tulee ja todellakin oli viilee keli!


Seuraavaksi ainoastaan MINÄ tietysti hulluuteni kanssa halusin mennä supermega kieputukseen!


siellä minä kiepun!

Ilta kun alkoi hämärtää laitteet oli niin mahtavan näköisiä!





ja viimeisenä muttei vähäisimpänä raketit!




Kirkas oli taivas ja ilotulitus oli aivan uskomaton! toisin kuin iPhone5sen kamera!!!
Olis varmaan aika ostaa joku suhthyvä kamera?

Sunnuntai päivät ovat ihania! Varsinkin kun syksy saapuu ja saa laittaa kynttilät palamaan ja ensimmäisiä tulia hellaan, tänään keskityin ihmeellisiin lasipurkkeihin, mihän ihmettä laittaisin niihin? Sain ne ystävältäni ja minulla on ennestään jo yksi samantyylinen...


ihania!


minä suuressa hulluudessani ostin kääpiömäyräkoiralle oman sängyn!


syyllinen söi kummitytönkissan riekaleiksi!


ovela koiranruuan piilotus saavi, ne pussit on niin rumia joka paikassa...


uudet pannulaput, puuhellan päällä...


tämän ihanuuden löysin kirpputorilta eilen <3


Matti toivottaa kaikille suurunhullua sunnuntaita <3

Terkkusin Decorationzilla











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti